Farrar
a jeho tým kouzelníků z ILM se do práce pustili se záměrem vytvořit svět, ve kterém by se zrcadlily neomezené schopnosti dětské fantazie. „Uvědomili jsme si, že děti si tyto fantastické obrazy budou pamatovat ještě dlouhou dobu, což pro nás bylo velmi motivující,“ říká Farrar.
Farrarovy odborné zkušenost byly velmi důležité u scén se Zvoněnkou. „Nejdříve jsem zastával názor, že Zvoněnka by měla být vzhledem ke komplikovaným scénám s létáním plně digitální postavou,“ vzpomíná Farrar. „I tak jsme ale potřebovali herečku, která by byla její reálnou předlohou.“
Farrarovy odborné zkušenost byly velmi důležité u scén se Zvoněnkou. „Nejdříve jsem zastával názor, že Zvoněnka by měla být vzhledem ke komplikovaným scénám s létáním plně digitální postavou,“ vzpomíná Farrar. „I tak jsme ale potřebovali herečku, která by byla její reálnou předlohou.“
<< Home