Triky
mají vůbec překvapivě proměnlivou kvalitu. Zatímco třeba obrovský krokodýl (digitální), pronásledující Hooka, vypadá opravdu strašidelně a realisticky (jako něco z Jurského parku), scény s létáním a mnohé zadní projekce (také digitální) vypadají téměř trapně a rozhodně ne lépe než ve třináct let starém Hookovi!
Nový Petr Pan by byl asi nejzajímavější pro dospělého diváka, který zná původní předlohu, je si vědom rozdílů mezi výrazovými prostředky literatury a kinematografie, a tudíž může se zájmem sledovat, jak se filmaři vyrovnali s různými úskalími tohoto textu, jehož kouzelnost do značné míry souvisí s tím, jak je vyprávěn (ve třetí osobě).
Nový Petr Pan by byl asi nejzajímavější pro dospělého diváka, který zná původní předlohu, je si vědom rozdílů mezi výrazovými prostředky literatury a kinematografie, a tudíž může se zájmem sledovat, jak se filmaři vyrovnali s různými úskalími tohoto textu, jehož kouzelnost do značné míry souvisí s tím, jak je vyprávěn (ve třetí osobě).
<< Home